با سلام خدمت دوستان مهربانطی تماسهای زیادی که داشتم سوال پرسیده می شود که ممکن است که تخلیه فاضلاب در این روش مشکلی داشته باشد که متاسفانه این مطلب را همکاران بنده که با هزینه های بالاتری این کار را انجام میدهند شایع کردند !در این روش به علت رعایت قوانین لوله کشی مانند استفاده نکردن از زانوی 90 واستفاده کردن از دو زانوی 45 درجه که باعث شوتینگ فاضلاب به شترگلو و دفع سریع آن می گردد. مانند این میماند که شما سطل پر از آب را با شدت در توالت ایرانی تخلیه کنید یا مانند تخلیه سیفون های فلاش تانکی آب با شدت به خروجی توالت وارد شود .حال به نظر شما چرا باید در تخلی تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی نمونه کار این هفته...
ما را در سایت تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی نمونه کار این هفته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 231 تاريخ: سه شنبه 4 آبان 1395 ساعت: 15:08